Laaa...laaaa

3:50:00 PM

byk conclusi yg akn dibincangkan dlm post minggu ni...first sekali of course la sbb SPAIN kesayangan aku mng. x sangka team yg x disangka2 boleh mng. gembira aku sbb SPAIN berjaya mng world cup buat kali pertama hasil jaringan iniesta. akan kerinduan la aku lps FIFA da x de. 4 thn lagi mesti da x dpt share dgn kwn sbb da masuk U.

memandangkan 15 julai ari tu ari jadi INANI, aku nk wish die happy birthday. sorry x dpt dtg bufday party kau. hrp ko ske hadiah aku yg seberapa tu..yeahhh INANI DAH TUA..!!!

pastu isu psl suatu yg berlaku dlm kelas aku. ha.. biarlah. die dakwah maybe ganas sgt smpi ramai yg terase..aku pon trse jgk. aku boleh terima cara lmbut. tu je. paling aku sedih bile hmpr satu kelas nk bergaduh. rase ustzh norzita msti pndg aku ni x bape baik sbb cara die backup asma lain mcm je. yela. aku pki tudung labuh ari jumaat je. so, susah nk nmpk baiknye. acehceh...

lgi 1 hal, ade makhluk Allah sokmo kata aku ank mnja. haha. x sdr diri kot. FYI, aq prmpuan n bkn sng2 leh balik jln kaki without kwn perempuan. prnh berlaku inCden yg buat aq benci dgn kaki lepak waktu balik jln kaki sorang2. btw, minx maaf klu pernah ejek ko jgk.

another one.kwn aq sorang ni da smkn matured. bagus2. peninkatan. klu dulu slalu ejek aku, wat aq sedih, wat aq confuse, wat bodo kat aq tp x penah minx maaf. klu gaduh je, mesti aku surrender n minx maaf dulu. skrg dah x lg. bile gurau time sms mesti cpt je die minx maaf. hoo...bagus...

paling x leh bla, ade sorang ni jual nombor aku kat bdk alam shah. mampuih la ko bdk alam shah kene tipu dgn ATUK ni. atuk ni goreng abis..hahaha..

You Might Also Like

0 comments

comment